piątek, lipca 31

Basic Information !


Zdecydowałem się napisać tego posta bo wreszcie dostalem z Valencii pierwsze papierowe potwierdzenie że mnie przyjeli no więc teraz będzie lans na erasmusa już w pełni ;) !

Zacznę może od jakiś podstawowych informacji ponieważ nie każdy zdaje sobie sprawę gdzie tak naprawdę jadę. Valencia to miasto w Hiszpanii a przynajmniej tak mi mówi Wikipedia ;-D ,stolica prowincji i wspólnoty autonomicznej o tej samej nazwie. Jest trzecim pod względem ilości ludności miastem w Hiszpanii co oznacza że będzie tam całkiem spora ilość ludzi i znajdzie sie kogoś znośnego. Z upływem czasu będe opisywał więcej miejsc i atrakcji , które się tam jak mniemam znajdują . Na mapie wygląda to mniej wiecej tak :


Powierzchnia: 134,65 km2
Położenie: 39° 29' N 0° 22' W
Odległość: 2653 km od Łodzi
Liczba mieszkańców: 807 396 (2006)
Gęstość zaludnienia: 21 426 /km2


W walencji jest też stadion klubu CF Valencia gdzie takie chłopaki jak Villa kopią piłkę. Klub gra w Primera Division a jego roczny budżet wynosi 120 mln €.

Mieszkać razem z Tomaszem będziemy w mieszkaniu a nie na ulicy jak wszyscy sie spodziewają po wysokości naszych grandów (320 ojro), mieszkanie to znajduję się najprawdopodobniej na ulicy Calle del Músico Hipólito Martínez . Szukamy jeszcze 4wartej osoby i mamy nadzieję że się znajdzie bo przecież fajne chłopacy z nas.

Wylatujemy 6 września z Wrocławia pięknym porankiem i przed południem jesteśmy we Frankfurcie, tam 4 godziny przerwy i wieczorem jesteśmy w słonecznej Valencii. Stamtąd musimy sie jeszcze dostać do Gandi gdzie zaczynam kurs hiszpańskiego.

Jeśli ktoś chce sie spotkać to do 6 września jestem available, poźniej to już zapraszam do siebie oczywiscie ;) Szczęśliwy bardzo będę jak mi wyślecie coś do jedzenia co jakiś czas bo przy tej kasie co dostaje to nie starczy nawet na waciki.

Aha, zapomniałem dodać że w Hiszpanii mówią chyba po hiszpańskiemu.

Narazie to tyle, Adios !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz